Shaklee ohh Shaklee

Permulaan Status dan Dunia Baru ku..
Shaklee oh Shaklee...!!

Saya mulakan entri kali ini dengan tagline 'Shaklee on your fingertips...Now everyone can grab vitamin!'  Hahahaha, best tak? Tapi persoalan yang utama sudah pasti nak tahu  macam mana nak grab vitamin Shaklee ni? Susah ke nak dapatkannya? 


Saya adalah pengedar sah Shaklee di Malaysia secara amnya (group Euphoria). Saya adalah pengedar sah Shaklee di Kuantan dan seluruh Malaysia dan pengedar sah Shaklee di Bandar Kuantan dan Balok secara perinciannya. ID Shaklee saya 988003. Kesimpulannya, semua penduduk di Malaysia ini iaitu dari Perlis Indera Kayangan hinggalah ke Sabah Negeri Bawah Bayu boleh mendapatkan vitamin Shaklee dengan saya. Almaklumlah taglinekan 'Shaklee on your fingertips...Now everyone can grab vitamin!' :) Sesuai tak? Hehehe~~~

Pengedar Shaklee Kuantan
Nadia - 012.909.2253
Untuk pengedaran vitamin Shaklee ke seluruh Malaysia saya akan menggunakan perkhidmatan Pos Laju. Modus operandinya mudah sahaja. Sebaik sahaja customer saya membuat pembayaran(bankin/transfer) untuk membeli vitamin Shaklee maka urusan pengeposan pun akan segera diuruskan. Yang paling penting alamat, nama penerima dan no h/p mesti tepat dan betul bagi memastikan kiriman selamat sampai ke tangan pembeli.

Untuk pengedaran di dalam negeri Pahang pula juga menggunakan modus operandi yang sama iaitu pos laju. Begitu jugalah dengan pengedaran di Terengganu. Pahang dan Terengganu kan jiran tetangga...

Untuk pengedaran vitamin Shaklee tanpa kos pos atau secara cash on delivery (cod) hanya di pick-up point dan dilakukan pada setiap hujung minggu sahaja...



Pengedar Shaklee Kuantan
COD Bandar Kuantan, Balok, Gebeng dan sekitar dengannya

Syarat utama COD bersyarat ini hanya dilakukan dengan pembelian vitamin Shaklee bernilai RM200 ke atas sahaja.
* weekdays tiada cod akan dilakukan.
* weekend/ public holiday cod akan dilakukan pada waktu siang
.

Pick-up point Bandar Kuantan ( tempat boleh runding ) & area Balok (Petronas Balok).

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:

♥  Noor Maizatulnadia Bt Mohd Reza 
ID Shaklee : 988003 
sms/whatsApp: 012-9092253
   ( sila ADD FRIEND utk info terkini )

No comments:

Post a Comment

 
http://i.imgur.com/2BZNlZ4.png